Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

A je to :)

28.01.2011 22:06

Śéf se dnes vyznamenal je to ..... Už měsíc mu řikám, aby ten hydraulickej zvedák nechal opravit. Prej nejsou peníze prej nemá čas a že si zas jen vymejšlim. A dneska vezme na opravu Landrovera. Čim si asi myslí že ho zvednu? Prej že si poradim a odjel. Tak jsem ho naložil a hádejte co. Hever v prdeli. Ještě že jsem pod tim autem nebyl. Tak mu volám a on na mě do telefonu řve, že si to vypiju a že mi to bude strhávat z platu a že z práce nepudu dřív než to bude zase v cajku. Tak to sem neustál poslal ho někam a šel domu. Odpoledne mi několikrát volal. Tak sem mu to zved jak na mě začal řvát co si to dovoluju a jak to že to neni opravený řek jsem mu že už se nenechám buzerovat a výpověď mu pošlu poštou. To by mě zajímalo co teď budu dělat. Zkusim obvolat známý bez tlačenky se člověk nikde nechytne a Petr mi nedávno říkal něco o dílně v Český Kamenici. Vidina každodenního dojíždění mi teď nepřipadá až tak drsná.