Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

Že by pořádek?

08.03.2012 17:20

Už přes týden žehlíme to co ta kráva podělala a nestačíme se divit. Stále se objevují nové a nové nedostatky, které musíme řešit. Nejdřív jsem se rozhodl to řešit sám, po vzoru co si člověk neudělá sám to nemá, dokonce jsem zrušil vlastní schůzky, takže všechno jelo jen ze setrvačnosti a to já nemám rád. Naštěstí Jarda se projevil jako charakter a kámoš – i když měl ideální příležitost na to mě potopit, neudělal to - místo toho sehnal slušnou agenturu, se kterou jsme se nakonec dohodli (ale zadarmo to nebylo), předali jí kontakty a vypadá to že v tom začíná dělat pořádek. Co „ta dáma“ stihla za týden podělat trvá týden napravit, takže se to sice všechno protáhne, ale snad to bude do měsíce v pořádku. Chtěl bych se tedy tímto příspěvkem omluvit že se nestalo co jsem slíbil. Doufám že to pochopíte a nakonec budeme všichni spokojení.