Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

Je to debil!!!

13.10.2010 19:34

Konečně pátek. Celý týden jsme se nezastavili. V sobotu jsem chtěl jet s přítelkyní do aquaparku, ale před hodinou přišel šéf a OZNÁMIL mi že tu zítra točím další dvanáctku. Prej to auto musí být hotový do neděle. To by mě zajímalo jestli si pro něj někdo v neděli přijde. Tipuju že je to jen jeden z šéfovejch výmyslů. No co byste mu řekli? V duchu jsem ho samozřejmě poslal někam ale krize je krize a práce tady na severu je málo. I pro automechanika. A i když šéf šíleně prudí neplatí nejhůř. Jen fakt netuším, jak to Hance oznámím - není to první zrušený výlet tento měsíc. To předminulý víkend jsme dělali na audině a samozřejmě že šéf zapomněl objednat co jsem po něm chtěl. Takže díly dorazily až v pátek. Tak jsem si v sobotu zase hodil šichtu a na výlet se nejelo. Chápu to kšeft je kšeft, ale kdyby si aspoň svoje chyby řešil sám a neházel to na mě. Takže zítra zas do fachy. Už se těším až se dozvím kde jsem zas co podělal. Už mě to nebaví.