Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

Nechci si stěžovat

17.02.2012 11:37

Nechci si stěžovat, ale leden byl úplně psycho. Tolik lidí mě kvůi nový smlouvě ještě nekontaktovalo. Jestli za to můžou ty mrazy nebo prostě jen začalo chodit vyúčtování, to fakt nevim. Skoro každej den sem se vracel z práce až po sedmý a ještě se musel připravit na další den. Každý ráno v šest vstát nachystat se a vyrazit. Za leden jsem nalítal přes pět tisíc kiláků po okreskách. O víkednech sem pak MUSEL čistit paměť to je asi jasný. A Hanka to špatně nese a pyskuje. I když jsem jí teďka vzal nedávno na večeři a jednou v pátek dorazil dřív a uvařil. Asi má recht ale já se prostě nemůžu rozdvojit. A peníze co vydělám jí ale nesmrdí. K tomu se ozývaj se i ostatní kluci že to takhle dál nejde. Sice jsem jim slíbil slušný odměny), ale takhle by to dál nešlo. Navíc mám pořád pocit že nestíhám. Dneska jsem strávil asi dvě hodiny popojížděním v koloně, takže jsem musel odložit nějaký schůzky a jsem ve skluzu. A v březnu chci jet na lyže, mám to už zaplacený. Ale to se asi Jarda posere.