Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

...tenhle život mě fakt baví

28.01.2012 12:49

Je to tady. Deset tisíc smluv za náma (hlava mě bolí eště teď) a převčírem se ozval sám jeden z dodavatelů. Dostal jsem od něj nabídku která se neodmítá – exkluzivní smlouvu s vyššíma provizema pro mě a pro Jardu. Takže i ostatní kluci si přijdou na svý to je jasný. Dal jsem si sice víkend na rozmyšlenou ale co vám budu povídat. Hned v pondělí v deset jsme to šli podepsat. Takže to ale bude chtít pár změn. Zase mě čeká něco novéýo – začnu nabírat další lidi. Nachodil jsem se dost. V osmi nestíháme nápadů hromada a k jejich realizaci tak málo času. Jen si nedovedu sám sebe představit jako manažera, personalistu a školitele v jedný osobě. Kdyby mi tohle někdo řek před rokem vysmál bych se mu. Připadá mi to jak věčnost. Musim se ale přiznat - občas v duchu poděkuju šéfovi za to, jaký to byl debil a jak se mnou zametal. Nebejt toho smrděl bych doteť na dílně a snažil se přežít od vejplaty k vejplatě. Teď dělám co mě baví – sice makám, ale vydělávám tolik že se mi o tom ani nesnilo a pracovní dobu si řídim sám. A to není málo – tenhle život mě fakt baví.