Vyhledávání

Kontakt

Michal Novotný

michal@prachy-rychle.cz

Pruda, ale ty prachy...

09.03.2011 16:33

Minulý měsíce hledání zaměstnání mě přesvědčily o tom, že se musim postavit na vlastní nohy. Já na to nemám nervy poslední dva šéfové co kus to „originál“. Navíc sem absolovoval asi tak tisíc výběrovejch řízení od obchoďa po pošťáka, ale nakonec to vždycky skončilo stejně – slušně placený místa jsou už dávno předem obsazený nebo takový to „my se vám ozvem“ a ticho po pěšině. A když tam pak voláš - litujeme… A nebo po tobě chtěj, abys byl v práci od nevidim do nevidim. Naštěstí nakonec se ozval švagr s tim že jeho známej dělá pro telefonní operátory jako obchodní zástupce. Prej ať to zkusim. Sice jsem nikdy v takovouhle práci neměl důvěru, ale řekl sem si že všechno bude lepší než posledních pár měsíců. Tak jsem do toho šel…a jde. Vlastně – je to super. Zjistil jsem že mě práce s lidma baví sice sem se dva měsíce nezastavil ale výsledky začínaj bejt vidět. Jenom za minulej týden jsem vydělal kolem třináctky. Nechápu proč jsem do něčeho takovýho nešel už dřív.